מדיניות החלפות/ החזרות
-
אנו רוצים שתהיו מרוצים מהרכישה שלכם. במידה ואינך מרוצה מהרכישה מכל סיבה ניתן לבצע החלפה או החזרה.
-
. על מוצרים שנרכשו בהנחות סוף עונה ובמבצעים תתאפשר החלפה או מתן זיכוי לשימוש חוזר באתר .לא יתאפשר זיכוי כספי
-
מסיבות היגיינה ובקשת משרד הבריאות, וודאו שילדים לובשים תחתונים לפני שהם מנסים ללבוש את בגד הים.
-
מוצר פגום יתוקן/יוחלף/יוחזר, לאחר שיושב אלינו בדואר רשום וזאת אך ורק במידה והאחריות לפגם היא כתוצאה מליקוי בתהליך הייצור או בבד. מוצר פגום יוחלף ללא הוצאות נוספות של הקונה. במידה והמוצר אינו ניתן לתיקון הוא יוחלף/יוחזר.
-
לא יתקבלו מוצרים שנפגמו כתוצאה משימוש לקוי, בלאי טבעי או מתהליך כביסה שאינו תואם את ההוראות (ראו הוראות כביסה) בגדי ים אסור לכבס במכונת כביסה.
מדיניות החזרה
ניתן להחזיר את בגדי הים ולקבל עבורם החזר כספי או זיכוי לאתר.
את בגד הים יש לשלוח באריזה המקורית ובצירוף חשבונית דרך דואר רשום לכתובת:
הנשיאים 44/56
הוד השרון, 4537108
ישראל
נא לרשום גם מספר טלפון: 054.827828 (כדי שהדואר תודיע לנו)
אנא יידעו אותנו על שליחת החבילה חזרה בכתובת המייל וציינו אם אתם מעוניינים בהחזר כספי או זיכוי:
-
אנא שימרו את תיעוד המשלוח כדי שנוכל להשלים את בקשתך במידה והסחורה תאבד.
-
אחריות עלויות המשלוח הן על הקונה.
-
את השליחה יש לבצע עד 7 ימים מקבלת הסחורה. אם עברו 7 ימים מאז שקיבלת את הרכישה שלך למרבה הצער לא נוכל להציע לך החזר כספי.
-
יש להחזיר את הפריטים במצב המקורי בצירוף הטיקט, ובאריזה המקורית. בגדי ים מלוכלכים, שחוקים או פגומים לא יתקבלו.
-
אנו נעבוד על ההחזר הכספי עד 5 ימי עסקים מרגע שנתקבל.
-
אנו עושים את מרב המאמצים על מנת לבצע את ההחזר בהקדם האפשרי. אנו מתחייבים ל30 ימי עסקים לכל היותר.
-
ההחזר יבוצע לכרטיס האשראי ממנו שולם.
מדיניות החלפות
הקולקציה שלנו מגיעה במהדורה מוגבלת ואנו לא יכולים להבטיח כי כל המידות והצבעים זמינים. במקרה שהמידה או הצבע אינו זמין ניתן להחליף במוצר אחר או לבקש החזר כספי (בלבד sales ותקופה סוף עונה).
אנא שלחו את בגד הים באריזה המקורית ובצירוף חשבונית דרך דואר רשום לכתובת:
לידי Aquamare בגדי ים, ג׳ודי שמר
הנשיאים 44/56
הוד השרון, 4537108
ישראל
נא לרשום כם את הטלפון: 0545.827818
אנא יידעו אותנו על שליחת החבילה בכתובת המייל וציינו את סיבת ההחלפה, המידה או הצבע אותו תרצו להחליף
-
ההחלפה הינה ללא עלות, אך הלקוח אחראי על עלויות המשלוח.
-
דמי משלוח וטיפול אינם ניתנים להחזרה.
-
כמו כן במקרה והמוצר נשלח אליכם ע”י חברת שליחויות וההזמנה לא חויבה במשלוח כחלק ממבצע (לדוגמא משלוחים מעל 250 ש”ח בחינם) – נאלץ לנכות מסכום ההחזר את עלות המשלוח היות והשליחות בוצעה ושולמה על ידינו ובמקרה של החזרת המוצר כבר לא נוכל לספוג את עלות המשלוח.
-
במידע שהרכישה היתה עם הטבת משלוח חינם, מכיוון שסכום הקנייה שלו עלה על 250 ש"ח, והלקוח מחליט להחזיר חלק מהמוצרים כך שסכום הרכישה הסופי יהיה פחות מ-250 ש"ח, עלות המשלוח תנוכה מהזיכוי על החזרת המוצרים.
-
יש לבצע את ההחלפה עד 7 ימים מקבלת החבילה.
-
יש להחזיר את הפריטים במצב המקורי בצירוף הטיקט, ובאריזה המקורית. בגדי ים מלוכלכים, שחוקים או פגומים לא יתקבלו.
תקלת ייצור
במידה והתקבל אצלכם מוצרים פגומים או שיש בהם תקלות בייצור, אנא פנה אלינו מייד בכתובת info@aquamare.co.il אנא ציין את אופי הבעיה וצרף (במידת האפשר) תמונה של הפריט הפגום.
כל הפריטים שנפגעו כתוצאה מבלאי אינם נחשבים לתקלת ייצור. אם ימצא שהינך זכאי להחלפה ננסה להחליף אותו באותו מוצר. אם לא נוכל למלא תחליף זה, תקבל החזר מלא עבור הפריט או החלפה מתאימה.